וילה לנופש זוגי Villa For A Couple Vacation

 אמבטיות עיסוי, טלוויזיות גדולות עם מסך שטוח, חדרי ביליארד ומכונת כביסה ומייבש פרטיים אינם כלולים בהכרח בבתי המלון. עם זאת, הם נפוצים למדי בדירות. אם לא אכפת לך לנקות את הבלגן שלך, מטבח מאובזר הוא נחמד אם אתה מטייל לבד או אם אתה רוצה להזמין אנשים לארוחה. מרפסת קדמית או פטיו בחצר האחורית יכולה להיות שינוי קצב מרענן גם מארבעת הקירות הרגילים של חדר במלון.

 מחפש אתרים כמו Airbnb להזמנת השכרת החופשה הבאה שלך? להלן המדריך שלנו לאתרי הזמנת הדירות המקוונים הטובים ביותר, המספק רשימה של למעלה מ-25 אתרים בהם ניתן לחפש ולהזמין דירות והשכרות נופש באינטרנט. השגת מקום לינה הוא המפתח לחוויית טיול טובה ואם אתם מחפשים מעבר למלונות והוסטלים, השכרת דירה, בית או חדר פרטי יכולה להיות אלטרנטיבה מצוינת. שהייה בדירה לעומת מלון יכולה להיות דרך מצוינת לחסוך כסף, לקבל יותר אוטונומיה ולהתחבר לאנשים המקומיים. רוב אתרי הזמנת הדירות הללו מאפשרים לך גם לרשום את הנכס שלך כך שתוכל להרוויח כסף בזמן שאתה נוסע או משכיר חדר פנוי או בית שני. Airbnb עשוי להיות אתר האינטרנט המוכר ביותר להשכרת נופש, אבל יש הרבה אלטרנטיבות של Airbnb בחוץ, ורבים נמצאים במקום כבר הרבה יותר זמן. אנו נספק מידע על למעלה מ-20 אתרי הזמנת דירות כמו Airbnb ונחלוק טיפים כיצד להשתמש בהם כך שתמיד תוכל למצוא את המקום המושלם לחופשה הבאה שלך. דירות מעניקות לכם את הגמישות לבשל את הארוחות שלכם, בעלות גמישות מלאה בנוגע לבוא ולצאת, ומאפשרות לכם לעשות כביסה בזמן הנסיעה.

 כיום קל להזמין דירה או נופש באינטרנט מכל מקום בעולם, ודירות יכולות להציע יתרונות רבים בהשוואה לשהייה במלון למטיילים מסוימים. אז בין אם נמאס לכם מ-Airbnb, מחפשים כמה אתרים נוספים להשוואת מחירים, רוצים נכס בניהול מקצועי, או רוצים להזמין דירות באזור שבו ל-Airbnb יש מעט נכסים, רשימה זו של אתרים כמו Airbnb אמורה לעזור לכם למצוא דברים חדשים ומעולים. אתרי הזמנת דירות.

 רשימה זו כוללת גם נכסי עמית לעמית (כגון ב-Airbnb) וגם דירות נופש בניהול מקצועי. רוב אתרי ההזמנות הללו מאפשרים גם לאלה שיש להם חדרים נוספים, דירות ריקות או בתים שניים לרשום את הנכסים שלהם גם באינטרנט, כך שסיפקנו פרטים גם לבעלי הנכסים. Vrbo, ראשי תיבות של Vacation Rentals By Owner, היה אחד מאתרי האינטרנט הראשונים שחיברו בין בעלי דירות למטיילים, וקיים מאז 1995! זו הייתה גם חברת הדירות הראשונה שבה השתמשתי (ג'ס) אי פעם כדי להזמין דירה בצרפת לשבוע.

וילה לנופש זוגי

 Vrbo נמצאת כיום בבעלות ומופעלת על ידי קבוצת Expedia. ב-2019, לאחרונה הם מיתגו מחדש ל-Vrbo (ver-boy) מ-VRBO. נכסים מ-HomeAway, Abritel, Stayz ואתרי אינטרנט אחרים להשכרת נופש בבעלות Expedia נוספו ל-Vrbo כדי לגבש את החופשה שלהם.

 נכנס לאתר אחד, מה שמרחיב מאוד את מספר הרישומים. רבים מהנכסים הרשומים ב-Vrbo לא ניתן למצוא באתרי רישום אחרים כמו Airbnb, ועם יותר מ-2 מיליון נכסים לבחירה, זה בהחלט אחד שכדאי לך לבדוק בעת נסיעה. הנכסים ממוקמים ברחבי העולם בלמעלה מ-180 מדינות עם ריכוז כבד באירופה ובצפון אמריקה. לבעלי נכסים: Vrbo אכן מאפשר לבעלי נכסים להגיש בקשה ולפרט את הנכסים שלהם ישירות באתר. אתה יכול לקרוא עוד ולהירשם ל-Vrbo כאן.

 אם אתם מטיילים באסיה ומחפשים דירות ובתי נופש, אנו ממליצים לבדוק את Agoda Homes. Agoda הוא אתר ידוע להזמנת מלונות, אך הוא מציע גם דירות, בתי נופש, בתי הארחה וחדרים פרטיים בבתים. Agoda מציעה למעלה מ-700,000 דירות והשכרות נופש אחרות בלמעלה מ-50 מדינות, כאשר המספר הגדול ביותר של נכסים ממוקם במדינות אסיה. לבעלי נכסים: ההגדרה והרישום הם בחינם לבעלי נכסים, ואז Agoda Homes לוקחת עמלה על הזמנות. תוכל ללמוד עוד כאן. וילת חוף Airbnb חלופות אתרי הזמנת הדירות הטובים ביותר Plum Guide היא חברה מלונדון שהושקה זה עתה בשנת 2016. כיום היא מציעה מעל 10,000 דירות ונכסי נופש להשכרה באתר האינטרנט שלה, כאשר מספר גדול מהנכסים שלה ממוקמים בערים בינלאומיות גדולות כמו לוס אנג'לס , לונדון, רומא ופריז. עם זאת, הוא התרחב ליותר יעדים וכולל גם נכסים בעיירות קטנות יותר ובאזורים כפריים.

 מדריך השזיף דומה ל-Airbnb בכך שהוא אתר השכרת נופש עמית לעמית; עם זאת, החברה הרבה יותר בררנית לגבי הנכסים המפורטים ב-Plum Guide. הם שולחים איש צוות לפגוש מארחים ולהעריך כל נכס באמצעות רשימת בדיקה כדי להחליט אם הוא מתאים. החברה שואפת לכלול רק את הנכסים הפופולריים והמדורגים ביותר ומשווקת את עצמה למטייל בעל אבחנה יותר שלא רוצה לחפש במספר רב של נכסים כדי למצוא את המקום המושלם. שלא כמו רוב אתרי השכרת נופש עמיתים לעמית, Plum Guide לא מפרסמים ביקורות אורחים על נכסים באתר האינטרנט שלהם מכיוון שהם מאמינים שמערכת ביקורת עמיתים לוקה בחסר. אתה יכול לקרוא את סקירת מדריך השזיפים המעמיקה שלנו עבור המחשבות והחוויות שלנו באמצעות פלטפורמה חדשה יחסית זו. לבעלי נכסים: בעלים יכולים להגיש בקשה לרשומה של דירת הנופש שלהם ב-Plum Guide, ולאחר מכן היא תוערך כדי לראות אם היא עומדת בקריטריונים של החברה. תוכל לברר עוד כאן.

  אנו מניחים שהשתמשת ב-Booking.com בשלב מסוים כדי להזמין שהות במלון. ועם עסקאות מצוינות רבות ונכסים רבים המציעים מדיניות ביטול של הרגע האחרון ללא עמלה, גם אנחנו אוהבים את זה. מה שאולי לא הבנתם הוא שמלבד בתי המלון, תוכלו להזמין באתר גם נכסים להשכרה, לרבות דירות ווילות, בכל רחבי העולם. ועם כ-6 מיליון נכסים על הספרים שלהם עד כה, לא חסר ברירה. ניתן להזמין דירות ובתי נופש בלמעלה מ-200 מדינות וטריטוריות. יש להם מספר רב של נכסי דירות באירופה (במיוחד בריטניה וצרפת), אוסטרליה, צפון אמריקה, אסיה, דרום אפריקה וצפון אפריקה. לבעלי נכסים: זה בחינם לרשום ב-Booking.com, ולאחר מכן יחולו עמלות על כל הזמנה מוצלחת שנעשתה באמצעות השירות שלהם. הירשם כדי לרשום את הנכס שלך כאן.

Post a Comment

We welcome relevant and respectful comments. Spam comments will not be approved.

Previous Post Next Post